2013年9月3日 星期二

Doritos 香辣烤腸仔味粟米片

呢個0係OK買既, 8.9元一包~~

我一向都幾鍾意食呢個牌子既粟米片,

不過來來去去都係食芝士味 (紅色包裝, 超市價6個幾一包).....難得有新味, 試一下啦...

我食之前, 都唔知自己睇漏了幾隻字.....

就係"spicy"......

所以我一咬, 就知弊弊個弊.......辣既???

係紅椒粉作怪, 係好多LOR...........

唔使幾秒, 我條脷就FEEL到, 初時都唔叫勁, 不過愈食愈有......

有DD被火燒既感覺....

不過又幾有烤腸仔味, 都幾smoky~ 係幾重味呢~

撇除spicy呢個元素, 我都幾愛架.....

量就唔太多, 不過用黎佐酒就岩岩好~~~~

我一路忍, 終於吃哂了.....再吃包crackers先....辣味減退唔少~~~

好彩.....我個肚冇事....走運了了了......
 

沒有留言:

張貼留言

Hello~