2013年9月3日 星期二

森永朱古力粒粒曲奇

呢個0係零食屋買既,  一盒有7袋, 每袋有2塊~

呢個餅乾成為我既新寵,



森永仲有推其他架, 好似瑪莉餅, moonlight曲奇, choice餅 (唔好問我點choice.....未試過~)

不過當中以呢個古古力最受歡迎~~~

我次次見到佢有, 我都會買~

佢造得幾厚架, 一d都唔薄"痴痴",

本身加左好多古古力粉落去, 加埋用勁多古古力粒,

務求要令消費者每一口都有一舊舊既古古力粒!!!

不過我覺得一d都唔甜, 個粉整得岩岩好, 唔會太苦,

至於d古古力粒, 都係一般既古古力, 唔係硬過鑽石,

係好輕易可以咬到, 真係一咬即溶,

十分有咬口~

古古力愛好者絕對可以一試!!!

不過琴日我去既時候.....又賣哂.....

超市又賣得太貴, 唯有去"食神"又或者"吉吉島"睇下有冇啦~~~

 

都ok~

沒有留言:

張貼留言

Hello~