2013年9月3日 星期二

菠蘿包@奇華餅家

 

 
好耐都冇食過佢既菠蘿包啦, 數數手指.....以年計......

以前仲係幼稚園生, 小學生既時候, 當屋企附近仲有間奇華,

屋企時不時都會買黎食...~ 奇就奇在屋企好似好少買其他包........自不然就愛上佢....

果種愛上係細水長流, 我對佢從未變過心.....我好專一架.....專一左xx年......

只要係去奇華買新鮮包, 我就只會買菠蘿包, 其他包都不在考慮之列....

因為我覺佢係最好~~

味道就同以前既一樣......佢真係好忠於原本既食譜.....真係食唔出有咩分別........

以前唔覺佢有菠蘿味, 而家一樣冇....哈哈...佢都好專一....

可能佢既外形唔多唔少同一個個既生果菠蘿都有些微似樣.......

面頭菱形既好似雞尾果d既一樣味道.....

佢以前唔脆, 而家都係一樣.....不過都幾厚架

佢入面係冇任何餡架, 係一個普通少少, 不過又有些少甜既包~~~~

氣孔之間好密, 亦好彈, 絕對唔會有"食完好似冇食"既感覺..........

最吸引我既係佢咁多年都冇乜大幅加價.....今時今日都仲係買5元 ?.....仲可以去邊度搵....???

又好味, 又夠飽, 又衛生.......

店員講, 我地之前巳經加左價架....

我覺好平喎.....可能佢地既高層認為菠蘿包係佢地既標誌, 核心價值之一~~~

其他包都唔係賣得特別貴, 一般價錢啦~~~

我對它的愛, 將會一直延續下去......

沒有留言:

張貼留言

Hello~