2013年9月3日 星期二

湖池屋X日清UFO鹽燒豬肋骨粟米條


呢個0係零食屋買既,

一向好BUY湖池屋既東東, 之前既UFO炒麵味粟米條就更愛, (黑色包裝)真係好似食緊真既日式炒麵一樣....

所以好期待佢出新味......等到了~~~

真係諗唔明豬肋骨同炒麵有咩關係......炒麵就係炒麵, 燒肋骨就係燒肋骨.....

不過既然咁新奇, 食左先啦......

不過我食完都唔明有咩關係....
 

顏色冇日式炒麵味咁深, 好正常既粟米條顏色~

有少少黑椒碎, 不過又唔算太辛口, 只係添左少少香氣~OK~

真係有少少肉味喎.....仲要係腩肉味~~因為少少甘甘地味~

加埋因為標明係鹽燒, 當然唔少得鹽呢個朋友啦~

鹹味岩岩好, 唔過鹹,

唔會食完想飲水....不過我本人係可以食得好鹹的.....

我未必會再買第二次, 唔係因為唔好食, 只係呢個唔係我愛既味道.....

同埋我太愛日式炒麵味啦......

不過大家都可以試下既~










沒有留言:

張貼留言

Hello~