2013年10月17日 星期四

週四先碎

  • 截至今日為止, 燒巳經退哂, 喉嚨痛冇哂, 雙腳既感覺比較好少少, 肌肉痛都冇哂.....不過鼻水依然流DD, 個鼻依然仲係塞塞地...
  • 聲"萌"而人不"萌", 先係最大問題....
  • 為何鼻塞既時候, 把聲會"萌"架呢?
  • 今次都係多得我自己, 採用本門獨步丹方--"以毒攻毒法"....
  • 即係食甜野, 食薯片, 飲凍野, 吹風扇, 沖凍水涼.,,,,,仲有唔"cum"被...
  • 近一兩日又迷上新歡....玩到唔停手...不過岩岩來宮既, 我都唔可以咁快打佢入冷宮.....
  • 日日bloomsberg都講債務上限....好悶...
  • 佢日日0係咁飲2罐以上既可樂, 奶茶...佢唔怕會有病架咩??
  • 佢突然辭職了, 大家都好突然.....搵唔到佢了....D 7仔印花點?
  • 想入去零食屋, 仲難過"登天"....D貨多到....擺哂0係店內....
  • 最奇既係....無人覺得我病既??? 乜我個樣好精神?

10 則留言:

  1. 阿萌.......服咗妳,仲要唔“cum“被!!
    妳咪就係咁所以病囉!天氣轉,要小
    心自己呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我幾時又轉名???
      我修煉"以毒攻毒"法呀~~~都唔係同天氣轉,唔cum被有關, 係我"朋友"令我易病.....真係唔知點解....
      你都係呀.....唔好開冷氣啦...

      刪除
    2. 同你改名做 亞萌 咪算好囉..............
      我個新名叫做 技女 添呀.................
      唉~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

      刪除
    3. 又係佢改既??????????????

      刪除
  2. 我仲有開呀!阿萌!呵呵!

    回覆刪除
  3. 好返晒未呀??
    到我病啦依家, 一吞口水就喉嚨痛啦....

    回覆刪除
    回覆
    1. 未算100%好番, 唔係成日聞到野.....好似臭丸味我都未必聞到....
      少少咳...因為用緊"以毒攻毒"法...
      睇左醫生未呀???

      刪除

Hello~