2013年10月28日 星期一

Nabisco Oreo迷你杏仁脆心朱古力條

呢個0係零食屋買既, 原價13.8, 折左之後就12.4~
 
 

(抱歉...佢又自動轉了了了)
 
終於等到OOO新味....仲要係我愛既迷你包~~
 
之前出既抺茶味都唔錯, 好自然對呢個都有期待~加埋我又鍾意食杏仁呢~
 
唔係有好多, 不過一個人吃就岩岩夠, 二個人就....哈
 
聞就聞唔到咩味, 因為都被古力包實哂....
 
 
呢張巳經係影得比較滿意既一張....因為粒古力咁細, 都好難影到佢分層...
 
好彩包裝有圖...
 
一食落去, 今次既OOO味又好似唔太重, 冇之前既抺茶味咁明顯....
 
就都幾多一粒粒既野...
 
不過又食唔出係杏仁又或者係果仁味...
 
直至....當我成包食完(都唔駛5分鐘), 有一陣果仁味飄上黎~~~
 
又幾香~~~
 
今次呢個我就覺唔係太特別, 唔係佢唔好食, 係因為市面太多果仁呀, 杏仁朱古力呀呢D,
 
所以來來去去都好似係呢D味咁....少左一個亮點啦~
 
相反我覺之前既抺茶味比較好, 因為味道分明, 可以0係OOO之中食到有matcha味都唔係易事....
 
希望下次再好D~
 
 
 
 



6 則留言:

  1. 呢個我鍾意............
    下次去買先............
    不過我呢排愛上咗零食屋的 ~ 朱古力曲奇..............
    你知我唔太喜歡曲奇架啦...........
    不過呢隻好似有啲焦糖咁架喎...........
    感覺幾特別咁囉...........

    回覆刪除
    回覆
    1. 森永? 邊隻牌子呀???
      我知呀....所以好奇想知邊隻咁好味啦~

      刪除
    2. 無中文字架...........
      只得日文字............
      所以我寫唔倒比你呀.............
      佢係紙盒裝................
      入面係獨立包裝..............
      大約好似14,15蚊左右啦...........
      我已經食咗三盒..........
      不過都唔記得..........
      唔好意思............
      但係我記得佢哋的價錢牌係寫住 ~ 朱古力曲奇 ~ 呢5個字架......

      刪除
  2. 回覆
    1. 係呀, 因為我食古力都有'季節限定"架~ 秋--->春
      因為夏天太熱, D古力變得唔好食....我又唔鍾意放入雪櫃....
      所以而家岩岩涼涼地.....開始"放監".....唔覺唔覺食左.....
      不過我都堅持一日都只係食一條....唔可以食多~

      刪除

Hello~