2013年10月19日 星期六

我承認我

我承認我......好固執.....可以去到只聽自己意見既地步.
 
 
我承認我......好專一......可以喜歡一件事/一個人/一款食物很久.
 
 
我承認我......好好勝......不喜歡輸.
 
 
我承認我......好挑戰, 喜歡去"挑"人機....不過不喜歡"挑"自己....
 
 
我承認我......好"小器", 可以記仇很久....
 
好了好了.......扮完有文采.....講番正題....
 
我今日有野想發表既係: "我好 "小器" ".
 
係, 我不得不承認, 我由細到大, 我都係一個好"小器"既人....小事我未必同你記, 不過旦凡一令我"道氣chok住 chok住"既事, 我就一定會....
 
記到我"釘"果日為止...未"釘"之前, 再搵"機會"報復...
 
近排發生左件事, 令我"好激心"....我一星期總有幾日去左"X德商場"既"X粥麵"食早餐, 次次都係店務員拎俾我既,
 
如果我份餐係冇多杯水既, 我就會麻煩佢地幫我拎一杯...(有D姐姐認得我, 總記得幫我拎)...
 
有日, 我正在等緊個餐 (果日人唔多, 一般), 果個店務員拎個餐埋黎, 我見冇杯水喎, 就好有禮貌拜託佢幫我拎...
 
點知, 佢帶點語氣講, "你下次同收銀講加多杯水嘛".
 
佢唔算係黑面, 不過佢咁既語氣就令我唔舒服...
 
我點知同收銀講都可以呀??? 一般都係同店務員講架啦....我又點知收銀機有"一杯水"呢個掣????
 
你可以輕D語氣同人地講, 令人地舒服D....如果我行到, 我使咩要麻煩你地咩....
 
自此之後, 我就"銘記在心".....
 
直至琴日, 又係佢拎餐俾我, 佢一見到我, 就話: "乜你咁醒叫收銀打多杯水呀?"
 
言下之意, 你即係覺我係一個蠢材???
 
不出0.1秒, 我就話, "梗係啦"
 
點解我唔即時還擊, 加多一句呢?
 
因為.....我仲要係果間野食早餐.....除非我可以多D早餐choice.....
 
不過, 如果有機會, 佢敢再"潤"我.....我一定加多一句.
 
"都係你教既"
 
 
發表完畢


8 則留言:

  1. 可能個店員工作壓力大, 搵客人發洩~~ 呢個唔關小唔小器事, 俾我都會未氣唔順同串佢. 呢D人唔洗俾面佢ga!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉...奈何....0係新餐廳未開之前, 我都仲係要去呢.....
      而家見佢一次, 就想起一次....哈

      刪除
  2. 嚇鬼c我.....仲驚係我激親妳!
    “都係你教既“呢句....好似唔夠氣勢喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你......近排乖左, 講野似乎小心左, 冇咩得罪我~
      哈.,....我份人既技能係可以"將一句話由無骨變有骨'.,,....

      刪除
    2. 你應該講。。。關你叉事!!!

      刪除
    3. 唉....奈何我都要0係果間食早餐呢......

      刪除
  3. 比錢都要睇人面色..............
    唔似你本性嘛嘛嘛..............

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈哈.,,.,,,其他事我可能唔會讓步, 不過關係到早餐....佢D麥皮好味嘛....成個商場得2間, 大家X同佢.....我唔鍾意大家X...太淡.....
      所以咪忍下啦~

      刪除

Hello~