2013年11月24日 星期日

卡巴也熊貓朱古力餅 - 抺茶牛奶味

呢個0係零食屋買既, 原價6.8元, 折左之後就6.1元~
 
 

佢又出新味啦~ 之前食過什果味既威化餅, 味道麻麻,
 
 
不過依然阻唔到我想食既決心...一心要中伏....哈哈哈...
 
 
我呢款熊貓餅既原因係我十分鍾意熊貓.,..
 
 
"生勾勾"既鍾意, 呢隻"不動"熊貓也鍾意~~
 
 
加埋好似寫"double matcha latte"??
 
 
係唔係真係double先??
 
 
試左咪知...
 
 
呢隻熊貓溶左......佢毀左容...
 
"那埋一舊"...
 
"所謂"五官不見了...
 
不過外表還外表, 味道又真係幾double...
 
又真係幾抺茶牛奶~~都食得出抺茶味, 牛奶味又唔太會完全"吃掉"抺茶味~!
 
balance得唔錯~~
 
不過都係甜左少少.....我仲接受到既~
 


點解對耳仔咁大既???
 
 
是熊不是熊?
 



4 則留言:

  1. 呢pack有冇一隻好樣d可以影嚟睇吓??

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地係隻隻差唔多....一體化...
      即係溶到"不似熊形"...

      刪除
  2. 你放落雪櫃雪硬佢哋先...............
    然後再挑返啲五官出嚟...............
    咁我哋咪可以睇倒佢囉...............
    哈哈.......................

    回覆刪除

Hello~