2014年1月22日 星期三

Blueberry bagel@Pacific Coffee Company

琴日個POST寫我果日食左D咩,
 
 
0係邊食? 當然係0係P.C.啦~~~
 
 
我冇食蛋糕呀, 因為又細舊又貴......
 
 
所以初時我傾向簡食bagel或者pie, 皆因兩者叫幾有水準, 又唔貴~
 
 
好了, 上一次食左plain bagel, 都OK, 今次就向blueberry bagel進發~~~
 
 
盛惠14元, 我另外要了一盒仔cream cheese, 加`4元~
 
 
凍食又得, 請店員幫你加熱又可以~
 
 

店員將bagel中間切開成兩份, 再整熱佢~
 
 
D grill mark好靚~~~~入口果陣仲係熱熱地架~~~~
 
 

我最唔可以抗拒既cream cheese.......仲要係呢隻牌子......i like it~
 
 
整cheesecake都係用佢呢~~~~~
 
 
唔好睇好似好細份, 搽落去夠有"突"...~!~~~~
 
 
我D"水泥工程"唔係做得太好.......一忽一忽....
 
"文"完就進行"合體"~
 
 
啊~~~好香既cream cheese味, 因為平時太少就咁搽黎食, 今次都好似係第一次...!
 
 
不過芝味就稍為蓋過左藍莓味.....
 
 
難少少去食得出~~~
 
 
至於個bagel本身熱熱地, 又夠"煙un"~ 又唔係空氣包,
 
 
食落去好實在, 好有滿足感~
 
 
食完都幾飽架~~~
 
 
我好收貨~~~




2 則留言:

Hello~