2014年1月28日 星期二

週二倒碎

  • 今日要早D去超市...我唔想排成個鐘隊...
  • 訓到條頸出汗....傻左....
  • 可以過一個暖暖地既新年~ 幾好~~
  • 好彩打一打電話問問...如果唔係就"大檸樂"了.....
  • 明明濕度都唔算低架啦......點解對手既感覺仲係咁既? "孟孟緊"...
  • 而家飲奶茶既口味都轉埋, 由以前既正常變少甜...再變成今日既走甜......
  • 我巳經唔太接受到奶味太重既飲品了.....
  • 7仔都簡唔中有平薯片賣喎.....留意多D先....
  • 而家天氣轉暖....我可以唔食粥了....由始至終, 我都麻麻地.....都係食番通粉, 湯意好...
  • 仲煩緊新年去邊食早餐.......我又唔想俾貴...(加三), 有D又休息....都係"麥汪勞"?

2 則留言:

  1. 暖暖地既新年>> 咁你係咪夏裝迎春

    回覆刪除
    回覆
    1. 新年頭果幾日最多有23,24度添, 好好天氣~
      我一年四季都以夏裝示人~~~~哈哈

      刪除

Hello~