2014年3月29日 星期六

卡樂B櫻花蝦鹽味蝦片

呢個0係OK買既, 7.9 ? 7.5元? 一包~! (唔係好記得....哈)
 
 

估唔到今次卡樂B會出限定蝦片喎~
 
 
呢個開頭OK有, 跟住7仔, 而家連百X都有~ (附近冇惠X, 所以唔太清楚呢~) 大家既價錢都唔係相差太遠~
 
 
春天嘛, 又係賞櫻既季節....
 
 
自然有好多櫻花味, 唔知點解都會包埋櫻花蝦既零食紛紛出爐~~~
 
 
我都係對呢個比較有興趣...平時少食蝦~ 只係知佢係好細隻, 係清潔蝦既一種~
 
 

有少少可愛...
 

佢都唔係大包, 不過亦唔係迷你包, 仲乎兩者之間, 一個人都OK冇問題~
 
 
個包裝設計都叫好靚, 包裝袋既物料係別於一般薯片袋, 係比較啞色, 拎起黎比較重手少少, 亦較有手感~ like~
 
 
連塊都襯埋櫻花.....係櫻花造型呢~ 至少唔覺HEA~
 
 
蝦片既大小嘛, 比一個港幣5元大DD咁多多, 都可以好輕鬆一口一塊~
 
 
顏色係好淡好淡既粉紅色, 呢個顏色我OK, 因為太紅, 太橙反而令我覺太人工......
 
 
味道係比較淡既, 10分係最濃蝦味, 呢個有5分多少少~
 
 
不過, 又唔係差喎~ 因為呢個蝦片係櫻花蝦鹽味~ 所以蝦味唔會勁重,
 
 
鹽味都佔有一定比例, 兩者都好夾,
 
 
唔會"那"喉, 唔會太鹹, 都唔會好想飲水果隻~ 唔錯~
 
 
惹味程度唔算好勁, 不過好令人舒服咁~
 
 
唔好以為份量好少, 其實都叫幾夠~
 
 
我巳經encore左一次了~
 
手指入鏡了....哈





8 則留言:

  1. 普通蝦片會唔會好食d呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁我又唔太清楚呢...因為平時巳經好少食..~

      刪除
  2. 咳死啦。。。
    唔食得呀呀呀!!!

    回覆刪除
  3. 呢個樣又幾靚喎, 女仔見到會鐘意~~(例如我)

    回覆刪除
    回覆
    1. 個包裝真係幾得, 好春天, 好有夢幻feel~
      我都好like~~~~~

      刪除
  4. 嘩。。。十分可愛。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀係呀~~~好夢幻, 令人望多幾眼~~~
      今次個design都幾成功~

      刪除

Hello~