2014年3月16日 星期日

粟一燒 - 牛油帆立貝味

呢個0係OK買既, 7.5元一包~
 
 
請注意, 而家個價係仲要平少少, 因為7.5元係我0係較早既時候買既~
 
 
仲有仲有, 7仔, 百X都有得買~ 惠X就唔知~
 
 

終於再出新味啦~~~ 仲要係唔辣~~~
 
 
仲要係我愛既海產五大之首.......帆立貝~~~
 
 
點都要捧場...好豪咁一次買左2包..~~~哈~
 
 

佢比一般粟一燒既包裝細少少, 唔係迷你包~ 一個人一定可以食得哂架~
 
 

顏色亦冇咩好特別,
 
 
不過0係未食之前, 聞下又好似......冇咩帆立貝既元素...
 
 
不過又有一陣好熟悉既氣味~
 
 
唔唔....食左就覺....牛油味唔係濃, 有既.....中間偏少咁....
 
 
不過我最關心既帆立貝味, 就好似真係冇.....海水味冇, 總之就係冇帆立貝味...
 
 
不過入面就有一種我認為"9唔搭8"之餘, 不過係幾好味, 幾夾既味...
 
 
果種食材係我以前成日食.....大愛食材...
 
 
我都係講唔出.....講不出聲...!
 
 
呢個時候, 就最好睇營養標籤~
 
 

果種令我講不出聲既味道就係.....mushroom.....
 
 
下???
 
 
牛油帆立貝味竟然加左mushroom粉???
 
 
唔怪得之咁熟啦.....
 
 
不過牛油向來同mushroom係好好既朋友, 所以我今次亦覺味道冇咩唔妥~
 
 
帆立貝返回海洋, 就種出mushroom來~
 
 
幾有趣...
 
 
如果你一心想食帆立貝味, 就真係要諗過...
 
 
如果不是, 你都可以試下既~~~
 






6 則留言:

  1. 又係貝,只係個包裝已經好吸引!
    我想食呀!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 個包裝真係唔錯架....不過就真係冇咩帆立貝味......
      快D入手食下啦......

      刪除

Hello~