2014年3月26日 星期三

日清湖池屋激酸魔薯酸梅味薯片

呢個0係百佳買既, 4元一包~
 
 

佢同日版既都有80%似~~~
 
 
不過呢個係台灣版, 唔係日版~
 
 
佢呢個係迷你包, 4元一包~~ 都叫幾適合擺少少0係office既~
 
 
同屬迷你包既, 好似仲有另一隻味, 好似辣的?
 
 
除左4元既迷你包, 仲有普通size, 平均8個幾包果D (價錢未必日日8個幾....買之前留意)~
 
 
我呢D保守派.....當然買4元果D....唔好食都唔會肉痛嘛...
 
 


佢係密波浪紋, 厚度都厚既~
 
 
不過啦......厚還厚, 一D都唔脆.....
 
 
仲帶有少少濕既感覺.....我巳經一開即食....
 
 
唔係太好lor....
 
 
酸梅味嘛, 有既, 不過唔係包裝上所寫既"激酸"....
 
 
只係"一般酸".......同埋佢有少少偏甜添...
 
 
如果唔執著係唔係"激酸"既話, 味道尚可...
 
 
不過脆度真係有問題.....
 
 
呢D貨仔.....一次就夠....
 
 
日本產既質量始終好D~
 
 






6 則留言:

  1. 回覆
    1. 有架....不過我唔知原來湖池屋都係日清的....哈

      刪除
  2. $4咁抵玩?? 我okay食梅喎, 等我下次去PK望下先

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過我都唔係好覺有梅味.....不過試一次都可以既~ 仲有另一隻味, 辣可以簡架~

      刪除

Hello~