2014年3月10日 星期一

Kit Kat 花生朱古力條

呢個0係7仔買既, 9.9元一條~
 

..................
 
 
又自動波...辛苦大家了...
 
 
7仔既零食都算幾合我心意.....
 
 
我好少0係香港食KitKat, 可能有太多零食可以選,
 
 
我食佢既高峰期係0係我仲0係英國果陣, 按一按個自動販賣機, 如果我冇記錯果陣都好似60P一排(?), 好好味架....因為好鍾意果種威化餅味~~~
 
 
今次仲要加埋花生醬......叫我點可以唔買.....
 
 

應該唔係日本野, 因為張label寫made in 保加利亞?
 
 

唔記為影正面添....大家幻想一下啦....
 
 
佢唔算大條, 幾口之內一定可以K.O. 不過作為下午茶都係一個好好選擇...
 
 
佢花生醬味既來源0係最頂果層, 但係因為我倒轉左影, 所以0係呢張相係0係最底層, 泥黃色果層就係~
 
 
好香濃, 好有花生醬味呀~!~
 
 
佢唔係流心既, 而係有少少呈沙狀, 又有少少凝固狀態~
 
 
因為我食果陣, 天氣係涼既, 所以如果再熱, D花生醬狀態就未必係咁架啦~
 
 
由於可以一口由頂咬到去最底層, 係可以享受到多重美味架~
 
 
 
又可以食到威化餅果種獨特香味, 又食到花生醬....又可以食古力....
 
 
都幾享受呢!
 
 
呢個我真係冇乜野可以挑剔啦~~~
 
 





3 則留言:

  1. 我鍾意食Twix多啲,阿波羅包妳有冇試過?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好似有食過...不過唔多記得係咩味道...入面除左焦糖同古力...仲有咩架?

      刪除

Hello~