2014年3月31日 星期一

樂天脆米抺茶朱古力

呢個係7仔買既, 10.9元一排~
 
 
上次7仔既promotion係綠茶節, 今次又係差唔多....一個月都係綠茶/抺茶....哈哈
 
 

今次終於見到有特別少少既味啦...次次都係見牛奶味......黑古力...
 
 
去開7仔, 買黎捧下場......因為都唔知零食屋入唔入貨~
 
 
以往食過呢個牌子既古力, 中規中矩.....所以唔太擔心....既
 
 

佢以錫紙 (我當係..)包裝, 包得好好, 完全聞唔到任何古力味道~
 
 
OK大排.....一個人未必食得哂......
 
 

當我小心翼翼撕開後, 古力後面有好多脆米呀!!!!!
 
 
以前, 我都幾鍾意雀巢古力..(排裝, 藍色果隻), 所以呢個有脆米, 我都好buy~
 
 
前面係咁樣既~
 
 
一食落去, 都叫幾有抺茶味, 不過就唔苦, 因為佢點都叫同牛奶撈勻,
 
 
所以變得幾creamy~
 
 
不過呢.....我覺甜左少少......味道叫幾近似0係出面飲既green tea latte / matcha latte~
 
 
脆米嘛.....佢唔係好大粒...亦有少少林...即係唔多脆...
 
 
可能係古力本身整林左佢....~
 
 
咁....我又覺加左脆米好少少, 因為純粹抺茶味...普通同hea左少少....
 
 
 
唔係厚架....,厚唔過吉吉利既排裝古力...~
 
 
食起黎尚算方便, 唔會整污糟對手~ 只要小心D"吞'排古力出黎就可以~
 
 
合格合格~
 
 


朦左少少添...




4 則留言:

Hello~