2014年3月2日 星期日

速到

0係呢D乍暖還寒既日子, 人既抵抗力都低少少....
 
 
我0係短期內又病過.....
 
 
好彩今次係小小病....
 
 
事情係咁既, 友人近日返上大陸玩,
 
 
佢買左D小魚零食番黎, 我見到巳經唔係好想食...
 
 
因為祖國貨嘛...二來係辣野就更加唔想食....
 
 
不過見佢誠意拳拳.....(唔知有冇打錯, 冇錯就請賜教)....
 
 
硬住頭皮都要食架啦...
 
 
點知一食就"乃野", 好咩咩辣......佢唔光係停留0係脷上, 仲停留0係喉嚨好長時間...
 
 
搞到我不停咳....
 
 
果晚就好明顯覺喉嚨痛......
 
 
第二朝起身就成身痛...又周身唔聚財...
 
 
今日係第三日, 都仲痛...
 
 
唉....
 
 
估唔到....
 
 
小魚零食入面我仲食到有果皮味....就更反感....
 
 
後來一看, 係桂皮....係唔係同一類東東?
 
 
好彩, 屋企有定一排"B理痛",......
 
 
下下去睇醫生....好"金"......

8 則留言:

  1. 妳炳我果時一樣係咁誠意“拳拳“架啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你係唔係想我下次炳你果陣加多一拳??? 哈哈哈

      刪除
  2. 祖國食品可免則免啦~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 怕怕啦....佢落好多香料........好人工既味道...

      刪除
  3. 祖國o既野食我都好驚ga, 估唔到咁你就中左招, take care!! 都係盡快就醫吧啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 我只係食左一小包咋...咁都中招......
      我知了~~~~~多謝關心呀! 呢幾日天氣都涼涼地, 你都要小心D呢~

      刪除

Hello~