2014年3月17日 星期一

森永Dars白朱古力

呢個0係零食屋買既, 原價9.9元, 折左之後就8.9元~
 
一盒入面....好似有...12粒...(係就係數過, 不過數完食完就唔記得左....)
 
我一向都好少食森永呢個系列既古力, 冇他既, 因為佢冇咩特別LOR....
 
 
不過今次見有玫瑰喎...會唔會係白古力加玫瑰味??
 
 
又不過, 我見佢將同森永同一牌子, 同一包裝, 都係白古力味既擺埋0係同一度....
 
 
唔知係唔係同一樣野....?
 
 
唔理了....
 
 
零食屋仲好似有返2-3隻味, 不過就唔記得係咩...好似係新野?
 
 
包裝得唔錯, 亦好易撕開,
 
 
 
有個小兜仔裝住, 起碼如果要溶亦唔會溶到成袋都係~
 
 
粒與粒之間係完全分開, 唔會痴埋一舊.....~
 
 
一口SIZE, 唔會過大, 好岩女士食~
 
 
玫瑰呢?
 
 
橫睇,
 
 
直睇,
 
 
斜睇,
 
 
倒轉睇...
 
 
都冇,.....係乜都冇...
 
 
連玫瑰味都冇...有既就只係白古力味~
 
 
不過, 都要讚下, 呢個白古力, 我本人覺仲未算"甜到LUCK毛"既地步.....
 
 
不過巳經係我既臨界點.....
 
 
亦唔算好硬~~
 
 
唔算差, 亦唔算好...'
 
 
我諗, 呢個期間限定既意思係.....個包裝?
 
 
如果係既, 就哈了....
 

6 則留言:

Hello~