2014年3月23日 星期日

桃哈多女兒節版薯圈 - 鹽燒蝦仁味

呢個0係零食屋買既, 原價12元, 超抵價貨品7.5元~
 
 
請注意, 呢個桃哈多薯圈係有推廣期限既, 各位買之前要睇清楚個價錢, 以免損失~!
 
 
叫得女兒節版, 都出左一段短時間.....佢當時出果陣, 我覺少少普通....
 
 
所以都係冇買....
 
 
直至數日前, 零食屋做特價, 我睇一睇個食用日期, 有排先到....
 
 
7.5元唔買又好似對唔住自己...對唔住桃多多....哈哈...
 
 
佢呢個薯圈, 以鹽味為恆常產品, 所以好多時都係"乜乜味+鹽味"架~
 
 
今次就係蝦味鹽~
 
******************
 
講開蝦, 係我最愛海產之首~
 
 
阿娘會簡簡單單加蒜蓉+蔥去炒....
 
 
D蝦膏又溶0係個汁入面...好味到...呢~
 
 
加埋我地都係食中細size既蝦居多, 所以D殼都係可以食埋架~~
 
 
不過就要咬碎D~ D殼係最有蝦味架~~~~
 
********************
 
 
加左鈣??? 又唔錯~~
 
 
佢既顏色, 硬度同佢同系列都係冇咩特別, 都係淡黃色, 都....OK硬咁啦~~
 
 
不過聞落去又幾有蝦味添~~~~
 
 
10分係最濃, 佢呢個都有7分架~
 
 
不過食落去就有少少被鹽味蓋過左,
 
 
之但係佢地又好好夾~~~
 
 
又不過仲可以食到蝦味, 就只係稍為稍左少少分數~
 
 
亦唔算鹹~
 
 
7.5元, 都算係咁啦~我都OK收貨~~~
 

佢又自動波...
 
 
又作病??? 今個春天...我都病左好多次....


2 則留言:

  1. 呢隻有人請過我食, 但我唔知原來係女兒節版喎, 真係有眼不識泰山!

    回覆刪除
    回覆
    1. 查實我覺蝦仁味同女兒節好似冇咩太大關係......都係一個gimmick....
      而家好似有鯉魚旗版 (男仔節??)

      刪除

Hello~