2014年3月28日 星期五

一轉的時間

由於個早餐都唔係太夠飽,
 
 
好多時回程既時候都會回去"唐記"買個包食~
 
 
買咩包???
 
 
當然係......麥皮饅頭~~~
 
 
佢係好受歡迎, 加埋個量唔係咁多,
 
 
所以我都唔係成日都可以買到.....呢排就買白饅頭, 少少甜, 一樣好食~
 
 
我買之前都會望一下個牌, 睇下仲有冇我想買既野,
 
 
(因為店方會update仲有咩包供應~)
 
 
只係得白饅頭? OK~ 
 
 
另一個senior 同我講, 叫我"不如行個轉再返黎就有架啦~"
 
 
呢個時候....我既"寶劍出山"了....
 
 
"我碌一碌既一轉, 分分鐘一分鐘都唔使喎~~~車神嘛~"
 
 
哈哈...她靜了...一秒~~
 
 
"係??"
 
 
我再話: "我都係要白饅頭啦~"
 
 
價錢都係一樣, 麥皮感覺上好少少, 不過白饅頭一樣可以呀~
 
 
總唔可以日日菠蘿包.....甜C人啦....~
 
 
 
"寶劍"會不定期出劍....呵

4 則留言:

Hello~