2014年3月22日 星期六

Montevergine鳥結糖

呢個0係零食屋買既, 原價13.9元, 折左之後就12.5元~
 
 
一包有大約20粒, 獨立包裝~
 
 
 
我細細個就好鍾意食鳥結糖, 好愛佢果種"不能再硬"既質地......
 
 
以前食果D係有可食用既米紙包住, 雖然張紙係可以食落肚,
 
 
不過0係佢未溶之前, 又"張"個口個感覺....有少少怪...
 
 
不過又幾好食....哈哈...
 
 
所以今次見到有鳥結糖都好想重溫兒時感覺~~
 
 
****************
 
 
我上過wiki睇過, 原來鳥結糖傳統上係由麥芽糖, 砂糖, 奶油, 奶粉, 蛋白, NUTS, 果乾, 花瓣(???)混合而成既糖果...~
 
 
原來有廠商為左D糖唔好變形 (?), 所以用左可食用既米紙包住...
 
 
原來係咁...不過有時有D糖都係會用米紙既~
 
 
****************
 
 
 
唔係好大粒, 2/3節手指尾啦~ 大約~~~ 可以一口一粒架~
 
 
一開就聞到幾強勁既奶粉味....
 
 
一入口...嘩....有既就係"無窮無盡"既甜味....太多糖.....
 
 
不過亦好濃奶粉味.......
 
 
佢係100%軟既鳥結糖, 不過唔係林之之, 亦唔係一按就有跳彈床果種彈力,
 
 
而係可以好輕易咬開, 跟住即溶你口.......
 
 
唔使出盡牙力都可以"趙"既糖....
 
 
佢中間既花生, 亦唔算有咬口, 基本上...好少花生味....哈....
 
 
仲有仲有....糖既面頭鋪上一層薄薄既"粉"....."此粉不同彼粉"....
 
 
相信是奶粉也...
 
 
我唔係太喜歡...
 
 
後來再睇wiki, 原來歐美既係有少少不一樣....
 
 
玉米糖漿, 奶粉, 大豆蛋白質, 植物油而成...口感鬆軟少少
 
 
就係用左呢D, 個口感先會....咁?
 
不過呢隻糖既原產地0係巴西.......唔0係歐美喎....
 
 
哈哈...
 
 

6 則留言:

  1. 回覆
    1. 佢wiki係咁講...不過我都未見過~~~

      刪除
  2. Hi Alison, I do not eat 鳥結糖 for a long long time. I find them too sweet. How long will u take to finish 20粒鳥結糖?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都只係食左6粒...就送哂去堆填區.....冇辨法...真係有少少難頂....

      刪除
  3. 好濃奶粉味......我都會頂唔住, 好怕~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈...我都係......真係唔明點解一定要擺奶粉....

      刪除

Hello~