2014年3月9日 星期日

週日多碎

  • "luck肺"程度又下降了少許.......
  • 不過依然禁沙牛.....
  • 我可以換OK公仔啦~~~~
  • 竟然發夢, 夢到都教授....我一集都未睇過喎...
  • 火腿我都食既, 不過就麻麻地啦.....要人換我又唔想...
  • "咖啡+奶茶" (唔識打頭果個字)原來好好飲~~~~ 不過要搵到一間自己口味既係有少少難度....
  • 不過我另加既係"少甜少冰"....哈哈...
  • 今日睇黎我可以大加我既零食袋....."幾吉"~
  • 除左我個額頭刻左"麥皮饅頭"之外, 最近仲加左"菠蘿包"添....
  • 處處也是"抺茶節"?

9 則留言:

  1. "咖啡+奶茶"you mean鴛鴦?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀係呀~~我識讀唔識寫....就係記得頂頂點寫~~~
      多謝王子既教導~

      刪除
  2. 阿波蘿包,我尋晚發咗個夢,只係食,不繼食.........

    回覆刪除
  3. 抺茶節。。。。正呀!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, A1, Das Gute (麵包店), 7仔.....都係抺茶節...前者仲出左好多甜品呀~~~

      刪除
  4. Hi Alison, you are so much better than me, as u know how to type Chinese. Me >__< hee ! Next time, u type mandarin duck in yahoo dictionary- the Chinese translation 鴛鴦 will show up.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係打速成.....我記唔到倉頡碼....因為我地一般寫既筆順, 唔同正式既筆順....速成易好多...都係記首尾碼...

      刪除

Hello~