2014年3月7日 星期五

桃哈多粟米條 - 超濃粟米湯味

呢個0係零食屋買既, 原價9.9元, 因為我買果陣係佢第一日出, 兼有八折, 7.9元一包~
 
 
不過之後佢好似再做平DD, 所以我都唔肯定而家係咩價錢~
 
 
買之前睇清楚啦~
 
 

之前0係桃多多既官網睇, 佢知出左新味, 我都有少少期待~
 
 
亦等緊零食屋番貨, 因為次次出新味, 零食屋都番架~
 
 
不過就估唔到佢一次過返咁多隻.....好似都4-5隻味.....
 
 
我都唔記得啦, 最有印象係"抺茶牛奶", 都好似好多人搵呢隻味.....
 
 
*******************
 
 

佢比一般桃哈多既包裝袋唔一樣,, 呢個就稍為長少少同扁DD~
 
 

一貫既大小, 不過就少左D油, 因為以往食桃多多最怕見到個袋印到D油....周圍都係...
 
 
要讚佢一下, 就真係如包裝所講, 又真係幾脆喎~~~~~一D都唔"林"~
 
 
我本身都幾鍾意日式粟米湯味, 自然就對呢個好有期待....
 
 
味道?
 
 
日式唔日式?
 
 
第一口: 有~~~好有~~~
 
 
第二口:有......夾雜住焦糖味....
 
 
第三口: 冇.....只係焦糖味../.
 
 
第四至收尾: "甜到luck毛"味......
 
 
佢日式粟米湯味只係維持到好短時間....都係被"超霸道"既焦糖味遂步攻陷....
 
 
原本我一共買左兩包, 剩番果包我送左去......堆填區...
 
 
冇法子....真係啃唔落....
 
 
 
仲有, 呢個係0係我未咳之前食既~
 
 





8 則留言:

  1. 以為粟米湯味會係鹹喎.

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係呀...我買之前都有望個包裝, 佢寫住"超甜粟", 不過我心諗都唔會太甜掛...點知就中伏了...

      刪除
  2. 粟米湯味正呀!
    阿靜!7仔好多搽茶嘢喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果你想體驗一下中伏...就不妨一試啦~~ 哈
      我知呀~不過唔係太多野岩我.......我只係買左一樣...你呢?

      刪除
  3. 回覆
    1. 係超可愛~! 抺茶果個都好可愛架~~~ 不過味道唔多可愛...係不可愛......哈哈

      刪除
  4. 我以前覺得桃哈多幾好味嫁,不過大左就覺得食2舊就已經好甜,麻麻地

    回覆刪除
    回覆
    1. 小詩, 您好~ 歡迎您黎留言呀~
      我都有同感呀.....就算佢成日出新味...都唔太吸引到我.....不過今次中伏了...哈

      刪除

Hello~