2014年3月1日 星期六

玉桂牛油蛋糕@Pacific Coffee Company

我之前仲食左個情人節cake, 當然0係冇情人之下食情人節蛋糕係別有一番風味....
 
 
不過我食完之後一兩日就過左情人節, 都唔知寫唔寫好...
 
 
不過前幾日出巡既時候, 就食左呢個~
 
 
似乎唔係期間限定喎.....
 
 
唔係大塊, 係好咩細塊...女士食就岩岩好....不過果日王兄都想食....結果...就唔夠吃了了了....
 
 
大家請留意, 佢標示出黎既中英文名稱係唔一樣....
 
 
英文: Cinnamon Butter Coffee Cake
 
 
中文: 玉桂牛油蛋糕
 
 
少左Coffee....
 
 
由頂望下去, 佢個樣真係似Apple Crumble....
 
 
連食落去個味都異常相似....
 
 
由於我食果陣, 店員幫我加左熱, 所以D crumble就變唔脆,
 
 
不過暖暖地, 多左一份牛油香~
 
 
 
較為淡奶黃色既, 係牛油蛋糕,
 
 
佢密度稍高, 幾濕潤下, 尤其加熱左之後就更覺濕~
 
 
由於店員事前冇問過我要不要加熱, 如果可以"簡", 我唔加熱啦, 因為我比較喜歡食凍甜品多D!
 
 
 
不過個牛油蛋糕就夾雜左肉桂味~ 加熱左就更肉桂~
 
 
肉桂呢種香料, 唔係人人都愛......唔係人人都受到....我就OK既~
 
 
好彩呢個既肉桂味唔算太重, 輕輕有咁啦~
 
 
 
至於Coffee 啦喎, 好抱歉, 我完全食唔到咁滯.....
 
 
我有少少懷疑, 肉桂同咖啡friend 唔friend架???
 
 
 
呢個cake合格有餘~ 下次有機會凍食先~

8 則留言:

  1. 係咪中文人個cake會自動走咖啡?下次用英文order可能多番coffee味.

    回覆刪除
    回覆
    1. hahaha~~~ 如果唔計個名, 都叫OK好食既~

      刪除
  2. 好多人飲coffee都會落玉桂,所以一定夾!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係????????????? 你有冇試過先?

      刪除
    2. 我有呀!我都有玉桂粉响屋企,冲咖啡果時用!

      刪除
    3. 我以前都會落ga~真係幾夾!

      刪除
    4. 你係落玉桂粉定係玉桂條???

      刪除
    5. 兩樣都可以!玉桂條可以用嚟做埋“搞搞棒“!

      刪除

Hello~