2014年3月12日 星期三

又再潮

又再潮了...
 
 
今朝巳經OK大霧...
 
 
希望今日有少少陽光啦...
 
 
奇就奇在聽日又開始轉吹北風....
 
 
又涼過...
 
 
呢D天氣三日唔埋兩日暖.....想唔中招都幾難....
 
 
我好多朋友都中招了....
 
 
我先叫岩岩好番...都係訓覺果陣唔好"富"被.....咁會好好多....
 
 
今日既luck肺程度又再減少....近乎冇乜.....
 
 
不過沙牛呀沙牛.....我仲要多幾日先可以同你相聚....
 
 
原諒我...
 
 
薯餅呀薯餅....請你都原諒我.......
 
 
我真係好鍾意香口野.....
 
 
尤其早餐既薯餅.....
 
 
查實, 茶記既早餐係唔係一向都比較少有薯餅做選擇架呢?
 
 
 
太陽伯伯...我好想您....

2 則留言:

Hello~