2014年3月21日 星期五

少少少少

我既零食entry, 近排都真係少左好多....
 
 
因為零食屋返既, 我都唔係太岩, 就係成日都係果D....
 
 
我只係仲有DD咁多多既存貨....
 
 
睇黎我都要積極D開拓新地方了...
 
 
例如大超市...
 
 
寫多DD食既entry~
 
 
大家就忍一忍......好快就有新entry...
 
 
我要努力.....
 
 
今日去超市睇下有冇好野先.....
 
 


4 則留言:

  1. 回覆
    1. 哈哈......有就係有既, 不過離我屋企好遠....
      我而家都留意7仔呀, OK果D多左~
      聽日出巡要再努力D!

      刪除
  2. 柯南靜!快啲去查下邊度有好零食買啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好彩琴日0係零食屋都買左DD新野~~~哈哈

      刪除

Hello~