2014年3月19日 星期三

山芳薯片 - 他他蛋黃醬牛肉味

呢個0係零食屋買既, 原價10.8, 折左之後就9.7元~
 
 
 
山芳既薯片一向都唔錯, 都好似以薄薯片為主, 味道都算多樣化既~~~
 
 
我係牛魔王 (身為牛魔王, 就要為喉嚨痛戒食沙牛.....真係愧對族人....哈哈)...加埋我又好鍾意食mayo~~~
 
 
以前食mayo, 就係0係我仲0係英國實習既時候, 由於canteen同酒店相距太遠, 係唔會有人"山長水又遠"走去食飯.....
 
 
於是我地就人人自製三文治.....食左半年凍冰冰既三文治....搞到我以後唔係太想食三文治....
 
 
就算要食, 都一定要食熱既...
 
 
果陣最常整既就係 egg mayo, tuna mayo....貪佢可以罐頭, 快捷又方便~
 
 
加好多好多mayo....因為mayo太好食.....
 
 
我不得不承認, 係汁多過主食 (即係tuna, egg etc).....
 
 
自此就愛上mayo....卻不愛sandwiches....
 
 
所以我以後旦凡一見到有mayo既零食, 都十居其九會買....等我可以再懷念一下0係英國既日子~~~
 
************************
 
佢張收據上係寫他他蛋黃....唔好意思...我真係唔知他他蛋黃醬係咩...
 
 
我知他他醬係咩, 當然知mayo係咩, 不過有呢2樣野加埋架咩???
 
 
定係係廠方創既味道?
 
 
 
佢都係薄薯片, 都叫幾脆既~ 都有薯味~
 
 
顏色就冇咩特別, 都係一般薯片顏色~
 
 
聞就唔係有太大陣mayo味,
 
 
 
食落去, 分別有2種味既, 當然有mayo啦, 不過就少左mayo既甜酸味,
 
 
同時多左一份比較溫和既味道, 我諗都係牛肉味啦~
 
 
都叫幾易入口, 唔係太有"那口"既味道~
 
 
還可以既薯片~
 
 
巳經encore了一次, 不過可能佢D味撈唔太勻既關係...又覺麻麻.....哈哈哈....
 



3 則留言:

  1. 他他蛋黃醬真係唔知乜.

    回覆刪除
    回覆
    1. 啱啱check咗佢個website. 原來係佢原本o既マヨビーフ(mayo beef味)加咗タルタルソース (他他醬)

      刪除
    2. 兩樣野合體.....我覺偏beef mayo多少少~~~

      刪除

Hello~