2014年3月20日 星期四

難得難得

太陽伯伯...你終於出來了~~~
 
 
潮左幾日, 周身唔聚財....我既心情就變得不安...因為好怕地下濕....
 
 
好彩...(拍拍), 今次都冇咩影響.....
 
 
只不過大堂就變得濕轆轆...地下是, 天花板也是...
 
 
真係唔多"開胃"...
 
 
出到去仲以為外面地下都係"濕到冇朋友", 又唔係喎....
 
 
因為果陣開始有陽光~~~
 
 
仲有風添~
 
 
當我食完早餐, 回程果陣, 抬頭一看, 見到雲之間有隙縫,
 
就知今日既天氣應該唔錯,
 
 
仲見到藍天~~
 
 
我地真係好多日都冇見過啦....
 
 
成日都好暖.....冇咩涼既感覺~
 
 
到訓覺仲覺有少少熱....哈哈.....
 
 
(我用駝毛被.....又一變態事件...)
 
 
不過今日起身覺涼了丁點兒....有些少風~
 
 
因為今日又再轉風向...
 
 
大家要保重...
 
 
 
哈哈....我琴日巳經解封"沙牛令".....
 
 
聽日過一兩日再PO~~


4 則留言:

  1. miss沙牛,妳終於出手啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 琴日食完好似....出左粒暗瘡.....真係快...
      睇怕都係唔可以日日食....一星期食2次好啦~其他日子都係叉燒啦.....

      刪除
  2. 回覆
    1. 仲要好大雨.....不過整走D霧, 睇野舒服D~

      刪除

Hello~