2014年3月5日 星期三

鰻魚堡@Mos Burger

哈哈...荒廢左幾日既食文終於重見天日了.....
 
 
因為琴日經過一晚既休息, 又肯乖乖"半戒口"...(即係只係唔食沙牛...)...
 
 
成晚都冇覺咳嚨痛...不過起身就有少少咳到"痴肺"....哈哈...
 
 
"一雞咩一雞鳴".....哈哈
 
 
不過, 我都係要寫下啦~~~
 
 
就講一講我出巡果日去左Mos Burger食左D咩啦~
 
 
***********
 
 
因為間唔中都有上佢地既FB, 八下有咩新包出~~~
 
 
今次呢個我想食喎......因為一係"期間限定"....二係....鰻魚~
 
 
我愛食鰻魚都係由大人開始, 細個唔食既原因係因為有細骨.....我係一名懶人....我連食魚都只係食鯇魚腩, 最冇乜骨既位先食....其他部位就一律不吃.....哈哈...
 
 
大個左就口味都變埋, 不過就僅可以食鰻魚.....其他太多細骨既都...
 
 
煮完出黎既鰻魚肉, 唔多唔少都仲有少少細骨, 不過就真係變得好腍.....可以咬到同吞落肚都冇問題...(個人認為)
 
 
鰻魚+米堡, 唔知又好唔味? 唔試, 過左推廣期就冇....我思前想後都係食左先算...~
 
 
都係王兄找數嘛.....
 
 
佢係即叫即做既, 所以係要等少少時間, 大約5分鐘左右啦~ 之後有店員拎過黎~
 
 
個外表唔算太吸引....
 
 
我巳經係立刻打開黎食, 不過個米堡巳經被"倒汗水"整腍了~~
 
 
我只可以當佢係"比較紮實既飯糰"...
 
 
佢最大問題係腍, 不過冇可能完全避免既,
 
 
因為個包係即叫即做, 基本上除左椰菜之外, 所有野都係熱騰騰既,
 
 
整好之後仲有包裝, 試問又點會唔整腍個米堡?
 
 
唯有係儘量縮短製作時間, 同儘快送到客人手中,
 
 
先可以減少"倒汗水"....係不可能冇架...請留意.
 
 
被米堡夾住有蛋, 鰻魚同凍椰菜 (打開時巳不凍)
 
 
先講蛋, 佢係炒蛋, 都唔算炒得好"老", 不過冇咩蛋味.....兼且呢個真係炒蛋, 係一份炒到"散修修"的炒蛋.....
 
 
搞到我食果陣要格外小心....因為隨時有野跌出黎....
 
 
中間既係鰻魚, 有皮既, 不過又係完全冇crispy既感覺.....有少少"爛爛地"既感覺....D肉唔多彈牙啦...
 
 
佢有數小塊, 又係食果陣要小心DD~~
 
 
個汁相對比鰻魚飯既, 個味又係淡少少, 唔多唔少可能因為"倒汗水"....呱?
 
 
食左半個, 我就無條件送左比王兄.....王兄見我咁"疏爽", 佢就話都唔"荒"好好味.,....
 
 
其後有店員過黎問意見, 我又一五一十, 毫無保留數哂出黎了....
 
 
哈哈哈..
 
 
P.S. 鰻魚堡入面可能有少少鰻魚骨, 食果陣小心一點呢,
 
人地公司有出左溫馨提示架~


4 則留言:

  1. 回覆
    1. 係呀...係呀....我都係貼住個兜兜食....

      刪除
  2. 阿靜好大呀果件鰻魚,好滿足呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 一D都唔滿足....鰻魚飯好好多........

      刪除

Hello~