2014年3月25日 星期二

又解又封的早餐

我早0係兩個幾, 三個星期前, 因為一包魚仔零食而搞到我...
 
 
咳到luck肺...喉嚨痛數星期...
 
 
當時為左快DDDD好番,
 
 
不得不暫時放棄我最愛既沙牛意....改食叉燒意....
 
 
食左數個星期, 終於唔再咳.....
 
 
當然要解封禁令啦~~~
 
 
沙牛....
 
 

0係食之前當然要將D牛肉, satay 醬同本身個湯撈勻D~~~~
 
 
其實都叫OK份量多架, 起,碼飽肚過公仔麵....米粉.....
 
 
 
佢既satay醬入面有唔少既蒜蓉, 食起黎好惹味~~~
 
 
仲有DD既紅椒碎~
 
 
唔算辣, 係我可以接受既程度~
 
 
D湯係就係濃味, 真令人忍唔住飲多幾口,
 
 
不過為左健康DD, 飲兩三口啦~
 

咳既期間, 我下達既除左"沙牛令"之外, 仲有"薯餅令"~
 
 
佢太香口啦.......
 
 
而且唔使另外加錢就可以要薯餅...我幾乎次次都食....
 
 
佢唔係燙口, 不過都可以保留到邊邊既脆口感~
 
 
我覺得比麥當當好~~因為夠厚~~
 
 
又可以簡炒蛋, 煎熟蛋.........又可以簡餐肉, 火腿, 腸仔.....
 
 

我近排迷上左"凍央", 不過就附加:
 
 
少甜少冰...~
 
 
真係少好多架~
 
 
因為平時既份量, D冰佔一半杯既份量...
 
 
加埋佢既啡茶既份量岩岩好....又唔會酸~
 
 
好岩我~
 
 
成個餐, 28元+凍飲2元, 都叫咁上下了~
 
 
近一兩日, 又再病....
 
 
今次就鼻塞+流鼻水....
 
 
為穩陣計...都係食一陣叉燒意啦.....
 
 
又封....唉




6 則留言:

  1. Morning Alison, the egg, sausage & harsh brown look yummy. Lucky that I am having my breakfast, if not I will keep salivating over your pics.

    回覆刪除
    回覆
    1. 早晨呀~~~~不過遲左一日先同你講早晨~~哈哈~ 我可以叫你Vicky嘛?
      蛋呀, 腸仔就凍左少少, 不過炒蛋既份量比煎蛋大DD, 亦好味D架~
      薯餅我次次都留到最後先食, 一樣都咁脆~
      哈哈........快D落街吃早餐啦~~~~

      刪除
    2. Of course Yes, Alison. Please do, call me Vicky arh.

      刪除
  2. 嘿嘿~~我喜歡沙爹麵/通ga~
    凍央都係我最常點o既...但唔知係咪唔受得呢我, 成日飲完都會痾勁d

    回覆刪除
    回覆
    1. yeah!!! give me five~~~~
      咁你飲其他凍野會唔會都唔舒服????

      刪除

Hello~