2014年3月13日 星期四

好多個

貴人都叫咳左個幾星期, 係琴日先叫冇咩點咳,
 
 
全靠暫戒沙牛同薯餅....
 
 
當我琴日去茶記食早餐既時候, 發生左一件小趣對答:
 
 
我一入到去, "泊"好架波子, 果位伙記就走過來 (係一位auntie, 平時同我都有計傾既)~
 
 
唔使佢問我, 我就"一輪嘴"講:
 
 
"繼續"叉燒意,
 
 
"繼續"茄汁腸炒蛋,
 
 
"繼續"方包多油, (冇得食薯餅, 要食牛油補數...哈哈),
 
 
"繼續"鴦走~
 
 
呢個係我近排咳, 食早餐既完美組合, 日日都係食呢個, 永遠都唔厭..~
 
 
個auntie碌大對眼, 話:
 
 
"你使唔使咁多個"繼續"呀??"
 
 
因為差唔多十次有七次都係佢同我下單, 所以佢唔多唔少都記得我食咩....
 
 
 
我係果種唔太喜歡轉變既人....所以我可以日日食同一樣野都唔厭...可以長達半年....哈哈....
 
 
睇怕...我呢個"繼續", 都要維持多幾日了.....

4 則留言:

  1. 個auntie碌大對眼>>> 如果你轉食第d,佢可能碌得仲大喎.

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈...又可以試下喎.....試下佢係唔係咁好記性~

      刪除
  2. 咁我繼續叫妳菠蘿包啦!

    回覆刪除

Hello~