2014年3月30日 星期日

第一黃

琴日掛左今年第一個雷暴警告同黃雨....
 
 
我起初估都係星期一先有, 不過"炸"一聲係短短時間就掛哂....
 
 
琴日仲係潮架, 成個早上都有霧, 地下仲濕濕地....
 
 
真係唔舒服....
 
 
我坐0係屋企, 望住個天由灰變黑, 由黑再變少少金色...
 
 
心知都唔係好野...係好野又點會變得咁快??
 
 
佢快既程度令我有少少心寒....
 
 
再唔夠一分鐘....就嘭嘭聲落雨...係大雨~
 
 
又"行"雷.....乜都齊哂...
 
 
我唔理啦....當我沖完 (20mins)涼, 都巳經停雨咁滯...
 
 
仲開始光猛...~
 
 
最令我開心既係, D視野變得好清楚~~~
 
 
希望一陣出巡唔好落太大雨啦......好"呢hea"架~
 
 


4 則留言:

  1. Hi Alison I thought that I were living in the fairyland surrounded by heavy fog & mist. Yesterday, I experienced this too --> 我坐0係屋企,
    望住個天由灰變黑, 由黑再變少少金色... .. Take care

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~~~琴日下午又出霧了...仲維持左好多個鐘...直至落大雨先沖走D霧.......琴日真係有落雹???
      我都係住0係人間仙境.....你住港島區/TKO?
      睇怕今日仲有排落....出外小心呢~

      刪除
    2. 總之就係亂78糟的一天。。。

      刪除

Hello~