2014年3月11日 星期二

完未

又經過一整晚既休息,
 
 
我既"luck肺"程度巳經大幅減少....
 
 
只係好偶然既一兩聲咳...
 
 
真係估唔到一包有辣味既魚仔都可以搞到我咁....
 
 
係我受唔到D香料, 定係受唔到D辛辣味???
 
 
可能喉嚨叫我以後唔好食國產貨...哈哈哈...
 
 
我唔敢啦.....我真係好怕咳....一來訓唔到之餘, 半夜三更咳果陣又怕嘈到人地.....
 
 
俾人問候"十八代", "阿娘身體可安好"就唔係幾好啦....
 
 
仲有呀...又要同沙牛暫別.....
 
 
我好掛住沙牛.....雖然叉燒意唔係唔好食....
 
 
不過一諗唔戒辣野就好難好番, 我就會好乖叫番叉燒意....
 
 
最多叫凍鴛......哈哈...
 
 
唔知幾時"夏至"?

2 則留言:

  1. 咳到可以嘈到隔離?
    波蘿包妳啲音波功又勁咗!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我開大個窗架....D咳聲唔多唔少都傳到D....瓜?

      刪除

Hello~