2014年3月4日 星期二

速到 (三)

原本以為琴日既"速到 (二)"會係我今次病既最後一篇....
 
 
因為琴日未食早餐之前滿有信心, 今日會好番...
 
 
殊不知, 琴日既早餐就出了小意外....
 
 
原本諗住戒多幾日口啦....唔食沙牛, 改食叉燒意啦...
 
 
點知侍應話叉燒無哂....
 
 
今勻真係"無叉食",......哈哈..
 
 
我點都要簡過架...我又唔想食粥, 因為食完好想飲水....
 
 
佢D雪菜肉絲又有辣椒既.....
 
 
不過我又唔想咁蝕本食芝士腸呢D.....
 
 
"簡無可簡"既情況之下, 簡左榨菜肉絲~
 
 
我平時好少食, 都係食沙牛, 叉燒多....
 
 
殊BU知.....碗野一上枱....我知出事了....
 
 
佢無一條條既辣椒, 不過就有為數不少既辣椒碎....
 
 
我總唔可以叫人換左佢......除非叫多個餐...
 
 
於是又硬住頭皮上....
 
 
係就係好好食呀, 夠濃味....
 
 
不過帶有少少辛辣味....平時既我就一定接受到, 不過喉嚨痛左三, 四日....個心始終想快D好番.....
 
 
食完果一刻都冇咩野架, 又係過左兩三小時之後又開始覺痛.....
 
 
一路訓就一路痛....連嚥口水都痛...
 
 
又唉...
 
 
好彩.....
 
 
一路訓一路覺熱...(因為呢D溫度對我黎講唔可以叫凍, 涼, 係岩岩好..../所以我有好多變態行為...)
 
 
就一路出汗...
 
 
訓醒又覺好好多.....
 
 
睇黎一陣都要睇清楚如果冇叉燒.....我可以食咩仲好....
 
 

6 則留言:

  1. You have to take care, Alison. Weather is terrrible in these months. I also have slight runny nose & need to blow my nose very frequently.

    回覆刪除
    回覆
    1. 春天既天氣乍暖還寒...真係好易病....過埋三月就好少少既....
      你有冇去睇醫生呀???

      刪除
  2. 阿靜,唔好理啦,沙牛就沙牛,芋頭就芋頭啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 傻啦......如果我唔戒口, 睇怕痛多幾日......到時我會炳你好多鑊金......999千"金"純"金"....

      刪除
    2. 一樣係誠意“拳拳“!

      刪除
    3. 係好多"拳".......呵呵

      刪除

Hello~