2014年3月3日 星期一

速到 (二)

琴日我咪喉嚨唔舒服既,
 
 
琴日既早上都好番好多架啦, 不過仲係有少少變左聲......"萌"左...
 
 
不過係"聲萌而人不萌"果下先弊....哈哈..
 
 
 
又不過琴日出巡既時候, 經過Mos Burger, 見到佢出左新既鰻魚堡,
 
 
又點可以唔試呢?? (呢個聽日再講)...
 
 
一個包單叫就28元, 冇理由唔叫個餐...
 
 
大家如果0係Mos Burger點過餐既, 都大約知個流程...
 
 
 
我偏偏就係簡左"摩斯脆雞".......
 
 
即係同炸雞腿冇咩太大分別....
 
 
我簡果陣梗係知呢個時候仲食炸野, 發病率係百分之百,,,,..,
 
 
 
不過我又想食.....
 
 
"本死無大害"....都係再痛多D...
 
 
 
食果陣就梗係開心...仲啖啖肉好滿足....
 
 
點知........唔使3粒鐘...就開始加劇...
 
 
連吞口水都痛....
 
 
所以訓得唔好...
 
 
今朝就好少少...飲少少野落肚, 個感覺又好D~
 
 
不過, 我依然都係會採用"以毒攻毒"去K.O.....
 
 
薯片法.....沙牛法....
 
 
哈

4 則留言:

  1. "萌"左>> 咪可以賣萌囉?! 哈哈.

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果賣呢個萌可以令我個樣兇猛番D, 多番少少煞氣....我又唔"區"呀....因為我個樣完全同萌扯唔上任何關係.......哈哈

      刪除
    2. 我唔信!真係扯唔上任何關係?有圖有真相喎!

      刪除
    3. 真人不露相.....露相非真人也..

      刪除

Hello~