2014年3月15日 星期六

心淡

"由這一分鐘開始計起春風秋雨間, 限我對你以半年時間慢慢的心淡"
 
 
我好愛呢一首歌, "心淡", 容祖兒唱既~
 
 
不過我今日既心淡, 唔係對人既心淡....
 
 
而係我對佢既心淡....
 
 
奶茶, 茶走..
 
 
呵呵又呵呵....
 
 
哈哈又哈哈...
 
 
因為成日都飲.......好想轉一下口味....
 
 
轉左飲"鴛走"...
 
 
一飲又飲左幾個星期...由一開始既覺有少少咖啡既酸味, 到而家既完全接受...
 
 
點知, 琴日口痕痕想又轉飲番"茶走"...
 
 
一入口就....淡, 冇味....
 
 
比水多少少味咁...
 
 
真係唔使半年....幾個星期就對佢心淡....
 
 
我有新歡了...睇怕可以飲好耐都唔厭了....
 
 
"茶走"....暫時打你入冷宮...哈

2 則留言:

  1. 呵!!衰妹!妳變心!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈....今劑真的變心了......不過就只限0係果間茶記既茶走.....哈哈

      刪除

Hello~