2014年3月8日 星期六

丸玉帆立貝魚塊

呢個0係零食屋買既, 原價9元, 折左之後就7.2元~
 
 
一包一塊~
 
 
請注意, 呢個我係0係八折果陣買, 平日未必係呢個價, 買之前睇清楚個折啦~
 
 
**********************
 
 
我係好鍾意食帆立貝呀, 帶子呀, 瑤柱呀呢D東東, 零食既一樣都愛,
 
 
所以自不然會望多幾眼...
 
 
 
一大包既帆立貝我就唔買啦, 太貴, 而且好吸引我食完又立刻食過....
 
 
都係買呢D魚塊好.....貴極多極都有個"譜"...
 
佢比一個女生拳頭細少少, 唔係大塊, 不過在我眼中, 可能好岩配飲冰啤酒一齊~~~
 
 
帆立貝0係中間, 可以咬到帆立貝D邊邊架~~~
 
 
都幾有帆立貝味~
 
 
不過件魚塊既表面就好似多左少少汁......食起黎有丁點兒"滑潺潺"既感覺....
 
 
又不過都唔叫油膩既~
 
 
魚塊本身都相當彈牙, 唔係"林之之", 密度亦好高, 丁點兒既甜味~
 
 
整體平衡都叫唔錯啦~~
 
 
 
我巳經encore了數次...因為我太愛帆立貝了....
.
......................
 


10 則留言:

  1. 回覆
    1. 我都覺呢個唔錯, 近排見零食屋入左D 即食調味雞翼~ 不過就偏貴左少少...

      刪除
    2. 即食調味雞翼我呢度中超有大陸貨,睇見已經唔想食.

      刪除
    3. 因為太人工色???? 大陸貨往往用好多好濃味香料....好似花椒...八角.....

      刪除
  2. 任何同貝有關既我都鍾意食!

    回覆刪除
  3. I like scallop & will buy to try it. Thanks Alison.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我琴日去都好似賣哂.....今日出巡去另一間睇下先...
      唔使多謝, 大家分享一下~~~哈

      刪除

Hello~