2014年3月18日 星期二

週二好碎

  • 潮...又再潮.....
  • 估唔到一包咁既魚仔零食.....會令我又咳又喉嚨痛...
  • 咳就冇啦...不過喉嚨痛左好多日......我冇食炸野, 辣野架.....最多都係薯片....哈
  • 腰包條拉鏈爛了.....不過仲可以頂多一陣....係時候諗下買咩牌子....
  • Columbia? Lafuma??? hahahha~
  • 繼續追"On call 1"~~~~之後就追埋"On call 2"~
  • 唔知點解, 真係提唔起興趣睇韓劇.....
  • 近排我...金田一同柯南上身........
  • 黃老太.....又再出現了....不過以卡通人物形式出現....又幾可愛喎...
  • 太陽伯伯....我好想您.....

4 則留言:

  1. 柯南靜!今日有咩案要妳出手呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我幾乎日日都上身.....哈哈...案子多不勝數....呵

      刪除
    2. 吓?即係妳日日都cosplay柯南架?!.....呵呵!

      刪除
    3. 我呢排cos柯南多少少...以前勁鍾意柯南, 有排日日睇, D案件識背.....哈哈哈

      刪除

Hello~